شعر ترشیدگی (بمیرم برا دُخـْـتــــــــَــرا!)

هيچ کس مجنون اين ليلا نشد

شوهري از بهر من پيدا نشد


غم ميان سينه شد انباشته

بوي ترشي خانه را برداشته



مادرش چون حرف دختش را شنفت

خنده بر لب آمدش آهسته گفت:


دخترم بخت تو هم وا مي شود

غنچه ي عشقت شکوفا مي شود


غصه ها را از وجودت دور کن

اين همه شوهر يکي را تور کن!


گفت دختر مادر محبوب من!

اي رفيق مهربان و خوب من!


گفته ام با دوستانم بارها

من بدم مي آيد از اين کارها


در خيابان يا ميان کوچه ها

سر به زير و با وقارم هر کجا


کي نگاهي مي کنم بر يک پسر


مغز يابو خورده ام يا مغز خر!؟  لازم نیست بخوری همیشه توی اون کلت همراهت هست...!


غير از آن روزي که گشتم همسفر

با سعيدوياسر وايضا صفر


با سه تاشان رفته بودم سينما

بگذريم از مابقي ماجرا!


يک سري هم صحبت صادق شدم

او خرم کرد آخرش عاشق شدم


يک دو ماهي يار من بود و پريد

قلب من از عشق او خيري نديد


مصطفاي حاج علي اصغر شله

يک زماني عاشق من شد،بله


بعد جعفر يار من عباس بود

البته وسواسي وحساس بود


بعد ازآن وسواسي پر ادعا

شد رفيقم خان داداش الميرا


بعد او هم عاشق ماني شدم

بعد ماني عاشق هاني شدم


بعدهاني عاشق نادر شدم

بعد نادر عاشق ناصر شدم


مادرش آمد ميان حرف او

گفت: ساکت شو دگر اي فتنه جو!


گرچه من هم در زمان دختري

روز و شب بودم به فکر شوهري


ليک جز آن که تو را باشد پدر

دل نمي دادم به هرکس اينقدر


خاک عالم بر سرت ،خيلي بدي

واقعا که پوز مادر را زدي



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت14:49---9 دی 1392
ببین بچه سوسول من بزرگ تر از تو ام شاخه شو شیکوندم دااااش پس آدم باش با اون عکس به اصطلاح موشت نمک دون
پاسخ:ميخوايي بخوا نميخوايي هم بخوا!!! خخخخخ ،حالا هرچي كه هس! : ) كـــ ـوچـمـــ ـولـــ ـو


دادا
ساعت9:21---12 شهريور 1391
پسر به این خوبی هنوز فرق بین موش وسینه ی دختر رو نمیدونه داداش لاوود ما هم فرشته ایم خدا بال هامونو چیده ها شما اینجوری میبینی هااااااا؟؟؟؟
پاسخ:هرکسی دیدگاه خودشو داره داداجون!من دیدگاهم موشه و شما دیدگاهت...!


میگن دلت گرفته
ساعت21:06---7 شهريور 1391

سلام خیلی خیلی وبت توپ بود واقعا دمت شوفاژ میلینکمت

پاسخ:شوفاژ گفتنت تو حلقم...! فــــــــــدای تـــو شما هم لینک شدی....



نجمه
ساعت8:16---23 مرداد 1391
سلام خوب هستين

تو كه پسرخوبي هستي اون عكس چيه اون بالا گذاششتي ها؟
پاسخ:آبجی نجمه خیلی ممنون... اون عکس موشه دیگه!!!اگر خوشت نیومده عوض کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ترشیدگی (بمیرم برا دخــتــــــــــرا!)

تاريخ : شنبه 21 مرداد 1391 | 11:2 | نویسنده : ღஐLoVeஐღ |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.