دوســـتای جـــون جـــونی خـــودم

 

 

سلام به دُخـْـتــــــــَــرا وبه خصوص پــِســــــــَــرای گل و دوست داشتنی...

مطالبی گذاشتم برای تفریح وخنده توی هیچ کدوم ازمطالبم قصد بی ادبی وتوهین به کسی روندارم... لطفأ اونایی که بی جنبه هستن نظر نذارن بی ادبیشون نشانه ی شخصیت و بی جنبگی شونه هـــــا...

2تا دیگه وب دارم از اونا هم دیدن کنین...

شکلکهای مادوتا http://girlloveboy.loxblog.com  شکلکهای مادوتا

شکلکهای مادوتا   http://mano-u.loxblog.com   شکلکهای مادوتا  

شکلکهای مادوتا   êmö-ßö¥-7³  شکلکهای مادوتا

از تمام صفحات دیدن کنید... مــمنــــــــــون

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

نایت اسکین

دوستای گلم این وب روبلینکید وخبر بدین تاشماهم لینک بشید

ایـنـــو... تــَـهِ خنـــدَس...!

 

...این وبلاگ رو با مرورگر Mozilla Firefox اجرا کنید...

*این قسمتو حـَـتـْمـــَــأ بخونین*

قالِــبهـا و شِــلکَــکایــِهــ مــ ـا دُوتــا

دوستای گلم نظر بزارین دیگه! اینجارو واسه خودم که نساختم! نامردیه بیاین دیدن کنین بدون نظر برین برون...

دلم به شما دوستای گلم خوشه ،شماهم که بیاین وبرین دیگه دلم به چی خوش باشه؟!

1دقیقه واسه نظر گذاشتن وقتتون هم بزارین جای دوری نمیره دوستتون دارم

حداقل 1 CM

بچه ی قانعی هستم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 نـَفـَسهایِ مـَن ایـن کُدِلُوگــُـویِ مـَنو Copy کـُنین وَدَر قـِسمَتِ تـَنظیمات(کُدهایِ اِسکریپ)

 وِبسایت خـُود Paste کـُنین...فـــــَــــــــداتـــون

کلیک کنید   شِــلکَــکایــِهــ مــ ـا دُوتــا 

فونت زیبا ساز,فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز,فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

dostan goli k mikhan dakhele in web fa`aliat konan mitonan ozv

beshan va toye ghesmate nazarat darkhast nevisandegi shono bedan



نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت19:24---15 مرداد 1392
آدم ها آنقــــدر زود عوض می شوند...



◘ که تو فرصتــــــــ نمیکنی ....



◘ به ساعتتـــ نگاهـــــی بیاندازی...



◘ و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها و دشمنی ها....



◘ فاصله افتاده استــــــــــ ... !!!♥♥♥




وبلاگت خیلی خیلی نازه !! ب منم ی سری بزن!!! و اگه با تبادل لینک موافق بودی بگووو


افشین
ساعت17:04---14 ارديبهشت 1392
سلام وب قشنگی داری عزیزم

منتظر حضور گرمت هستم

قربانت.
پاسخ:قربونـــــه داداش چشمای نازت قشنـــــگ میبینــــه.اگه وقت کردم چشم ( :


سارا
ساعت14:11---14 بهمن 1391
دیدگانــــــت را
نبند …
نگاهــــــت را
ندزد …
تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم …
از گوشه چشمهایت تلاوتــــــ می شود…

سلام عزیزخوشحال میشم نظرتو راجع به وبم بدونم

تو نظر سنجی وب هم شرکت کن راستی اگه از وبم خوشت اومد خبرم کن تاتبادل لینک کنیم

منتظرتم


باران
ساعت9:02---5 بهمن 1391

داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قرار نبود بری دیگه پشت سرتو نیگا نیکنیا


ღ♥♀♀♥ღღخانومیღ♥♀♀♥ღ
ساعت16:58---22 دی 1391
─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄── ─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄
───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄


حمیدرضا
ساعت12:33---19 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است

ساعت18:20---5 دی 1391

سلام ووووووویی چه وب باحالی خوشم اومد

خوشحال میشم بهم سر بزنی و لینکم کنی

پاسخ:chashm hatman sar mizanam ; )



مجید
ساعت13:52---17 آذر 1391
وای اولا خیلی پر زرق و برقه دوما عالیه دیگه

سوما اگه دلت خواست سری به مام بزن البته لینکت کردم
پاسخ:چشـــــم حتمــــأ بهت سرمیزنم ولی سرم خیلی شلوغــــــــه دادا


پرنسس
ساعت0:20---14 آذر 1391
داداش چی چیو بیخیال؟!!!

بگو ببینم چیه؟

منتظرما...
پاسخ:آجی ولش کن.مهم نیس بخدا


پرنسس
ساعت13:56---13 آذر 1391


من بودم







تو







و یک عالمه حرف...







و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!







کاش بودی و







می فهمیدی







وقت دلتنگی







یک آه







چقدر وزن دارد...
پاسخ:ممنونم عزیزم عالــــــی بود : )


سارا
ساعت23:17---22 آبان 1391
____?????
___??????????
___?????????????
___????????????
__?????????????
_?????????????
_?????????????
_????????????????
????????????????????
???????????????????????
????????????????????????
_??????__??????????????
___????____???????????
___????_____??????????
___????_____??????????
____????____??????????
_____???____?????????
______???__??????????
_______??????????????
________??????????????
_______???????????????????
_______?????????????????????
_______?????????????????????????
_______???????????????????????????
________??????????____?????????????
_________????????_______???????????
_________????????_____???????????
_________???????____??????????
_________???????_??????????
________???????????????
________????????????
________??????????
_______?????????
_______??????
______??????
______??????
______??????
______?????
______?????
_______????
_______????
_______????
______??????
______??????
_______|_????



به سلامتیه اون رفیقی که مجازیه
امـــــــــــا
یه جوری واست سنگ صبوره
که همه رفیقای واقعیت به گرد پاش نمیرسن !!!

http://mortezafirstlove.loxblog.com/


مهسا
ساعت19:15---19 آبان 1391
سلام وبلاگت محشره عزیزم موفق باشی داداشم
پاسخ:سلام مهساجان حالت چطوره آبجی گلم؟فدای تو چشمات قشنگ میبینه ممنونم آجی


شیوا
ساعت18:08---19 آبان 1391
سلام چطولی؟

بچه جون خیلی وقته به وبم سرنزدی!منم بخاطر این کارت میخوام دیگه وبت نیام!

نیای میبرمشااااا منتظرتم عزیزمپاسخ:سلام ممنون خوبم توچطولی بزرگ!: ) وقت نمیکنم شیواجان سعی میکنم بیام عزیز.وای چیو میبری!!!: (


پرنسس
ساعت11:10---5 آبان 1391
سلااااااااااااااااااااااااااام .چطوری؟

وبتو خوندم.خیلی باحااااله.

اگه عشقت کشید بلینکم.خوشحال میشم بسی.

بازم بیا اون طرفا.نیومدی من میدونم وتو!!!(پرنسس خبیث میشود!)
پاسخ:سلاااااااام پرنسس من خوبم تو چــِـطورمــِـطوری؟; ) لینکت میکنم... به شرطی بهت سرمیزنم که مـــارو فرامــوش نکنی : ) میام عزیز خبیث نشـــو!!!


love034
ساعت14:06---1 آبان 1391




کوچه ی قلبم خلوت شد یهو

خونه دلم غمناک شد یهو



چنان گریه کردم در شب سیاهم



که کاغذ سیاهم پاره شد



به خدا نمیدونم به چه ساز عشقم بنالم



تنهای تنها شدم در این شبهای پر از غم



به خدا هر شب دست میبرم به دعا



اخه چرا یهو رفتی سفر







salam mano link kon manam link mikonam nezaret chest webam
پاسخ:به به خوشمل بود عزیز...! ممنون بهم سرزدی دوست گلم


ghazal
ساعت23:02---29 مهر 1391
وب باحالی داری عزیزم اگه مایل بودی منو با اسم کتیبه عشق لینک کن من لینکت کردم
پاسخ:چشم حتمأ لینکت میکنم ولی الان که اومدم سرم شلوغه باید زودی برسم دوباره که اومدم لینکت میکنم غزل جان...مرسی که بهم سرزدی : )


محمد
ساعت17:14---29 مهر 1391
ببین وبت خوبه ولی سعی کن وبت دو طرفه باشه نه یه طرفهokپاسخ:چـشـــم ولی چرا آدرس نزاشتی بابت پیشنهادت ازت تشکرکنم؟

امیرღعطیه
ساعت21:46---28 مهر 1391
سلام وب قشنگی داری عزیزم خیلی باش حال کردم لینکت می کنمپاسخ:خواهش میشه عزیزم...چـشـــمـات قـشـــنـگ میبینه. لینک شــدی ; )

ghazal
ساعت16:12---28 مهر 1391
سلام مرسی که سر زدی من لینکت کردم لطفا تو هم لینک کنپاسخ:وای پس چرا آدرستــــو نزاشتی عزیـــزم؟! : (

tinna
ساعت10:32---28 مهر 1391
وبتونو در دو وبلاگم لینک کردم لطفا این وبمم لینک کنید ممنون
پاسخ:ممنـــــون عزیز... ، چـشــــم حتــمأ لینــکـت میـکنم


shaghayegh
ساعت20:02---26 مهر 1391
salam azizam,vebet harf nadare...


faghat ye chizi k has ineke kheyliaro bordi ta dame cheshme va teshne bar gardundishun...پاسخ:slm azizakaAam!khyli mamnun...na baba cheshme chiye ! teshne kiye ?! faghat dos daram harkasi k miyad bekhande:-)


nima
ساعت21:04---24 مهر 1391
سلام عزیز ممنون که بهم سر زدی
اگه میل به لینک داری
ابنبات چوبی
ادرس
http://abnabatchobi.loxblog.com
لینک کن بهم خبر بده
بای


niloofar
ساعت16:27---24 مهر 1391
ادرس وبلاگمو عوض کردم

http://2_lover.loxblog.com/

تو لینک ها درستش کن

ممنون

ببخشید زحمت دادم


پاسخ:بـــاشـــــه... ولی قبلیش هم قشنگ بوداااااا!


محمدامین
ساعت15:45---24 مهر 1391
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه ممنونم از بازدیدت با بای

گلنوش
ساعت13:52---24 مهر 1391
وﻗﺘﻲ ﻛﻪ دﻟﺘﻨﮓ ﻣﻲﺷﻢ و



‫ﻫـﻤـﺮاه ﺗـﻨـﻬﺎﻳـﻲ ﻣﻴـﺮم



‫داغ دﻟـﻢ ﺗﺎزه ﻣﻴﺸﻪ



‫زﻣﺰﻣﻪﻫﺎی ﺧﻮﻧﺪﻧﻢ



‫وﺳﻮﺳﻪﻫﺎی ﻣﻮﻧﺪم



‫ﺑﺎ ﺗﻮﻫﻢ اﻧﺪازه ﻣﻴﺸﻪ



‫ﻗـﺪ ﻫﺰارﺗـﺎ ﭘـﻨـﺠﺮه



‫ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ آواز ﻣﻲﺧﻮﻧﻢ



‫دارم ﺑﺎ ﻛﻲ ﺣﺮف ﻣﻲزﻧﻢ؟



‫ﻧـﻤـﻲدوﻧـﻢ، ﻧـﻤـﻲدوﻧـﻢ



‫اﻳﻦ روزا دﻧﻴﺎ واﺳﻪﻣﻦ از ﺧﻮﻧﻤﻮن ﻛﻮﭼﻴﻚ ﺗﺮه



‫ﻛـﺎش ﻣﻲﺗـﻮﻧﺴﺘﻢﺑﺨـﻮﻧﻢ ﻗـﺪ ﻫـﺰارﺗﺎ ﭘـﻨـﺠﺮه







‫ﺣﺎﻻ ﻛﻪ دﻟﺘﻨﮕﻲ داره



‫رﻓﻴـﻖ ﺗﻨﻬﺎﻳـﻴﻢ ﻣﻴﺸﻪ



‫ﻛﻮﭼﻪﻫﺎ ﻧﺎرﻓﻴﻖ ﺷﺪن



‫ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﻣﻲﺧﻮام ﺷﺐ و روز



‫ﺑـﻪ ﻫـﻢ دﻳـﮕـﻪ دروغ ﺑـﮕـﻦ



‫ﺳـﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﻫـﻢ دﻗﻴـﻖﺷـﺪن
پاسخ:مـــــــــرســـی عزیــــــــزم


مصطفی
ساعت12:42---24 مهر 1391
گاه يک لبخند انقدر عميق ميشود که گريه مي کنيم

گاه يک عشق انقدر ماندگار مي شود که فراموشش نمي کنم

سلام وب خیلی قنگی داری من دارم شمارو لینک میکنمپاسخ:فــــــــدات منم لینکت میکنم...


saeed
ساعت11:08---24 مهر 1391
salam khobi??mamnoon ke matalebamo az webam kopy mikoni onam bi ejaze ama bikhial khosh bash merci pisham omadi bazam bia khoshal misham esmeto too nazaratam binam
پاسخ:من یادم نمیاد از وبت کپـــی کرده باشم داداش سعید!!!


blacklove
ساعت23:41---22 مهر 1391
سلام دوست عزیز ممنون که به وبم سر زدیدمن شما رو لینک کردم شما هم دوست داشتید منو لینک کنیدپاسخ:ممنــــــونم... چشم شما لینک بودی اصن وبم مال خودتـــــه

مرمر
ساعت9:24---12 مهر 1391
وبـــــــــــــــــــــــــت درست شــــــــــــــــــــد



مشکلش برطرف شد



مرسی ازحضورت



موفق باشـــــــــــی
پاسخ:فــــــــــــــدای تـــــــــــــو... مشکلش چی بود؟! بازم سربزن عـــزیـــــــــــز


emobarbod
ساعت16:12---11 مهر 1391
سلام عزیزم ...

ببین شما دوست داری توی وبلاگت از عشق مینویسی ولی من از چیزای دیگه ای مینویسم

به شما ربطی نداره ...

پس بیخیال شو و به کارت ادامه بده ...

همچین خواهشی ازت نکردم بیای !!!
پاسخ:یعنی شما دوس داری اون چیزارو بنویسی؟پس واست خیلی خیلی متأسفم... میدونم آخر به یه مشکلی میخوری بای


sarina
ساعت14:16---10 مهر 1391
سلامممممممممممم
خوبی؟
چرا میخوای بدونی که عکسارو از کجا میارم؟ها؟زود بگو کشل خان


ساعت19:59---8 مهر 1391

سلام خوفی تو دختری یاپسر شیطون اگه نگی دیگه نمیام وبت S

پاسخ:علیک سلام عزیزم...دوس داری کدوم باشم؟به جنسیت من چیکارداری آخه!بازم بیا سربزن شیطون بلا چرا آدرس نزاشتی؟!



ساعت15:04---7 مهر 1391

سلام داداش گلم.

حالت خوبه؟

وبلاگ باحالی داری.

اگه تونستی یه سرم به وبلاگ من بزن.

وبلاگمو تازه ساختم

ممنون می شم بیای

پاسخ:سلام مهسا آجـــی... مرسی خوبم... چشم الان اومدم. بازم بهم سربزن



من
ساعت18:04---1 مهر 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی


پاسخ:ببینیم و تعریف کنیـــــــم!


مرمر
ساعت1:56---29 شهريور 1391
لینکت کردم

اگه باتبادل لینک موافقی لینکم کن



ساعت0:55---29 شهريور 1391

میسیییییییییییییییی کشل خان

لاستی حالت خوفه؟

پاسخ:ممنونم خوبم... کـَشـَل هم خودتی



ساعت18:37---24 شهريور 1391

سلامــــــــ



اومدمـــ یه سر بزنم گفتم بی نظر نرمـــ

پاسخ:مرسی عزیزم... خوش اومدیـــــــــــــی



عاطی
ساعت15:34---20 شهريور 1391
مر29+1 کهـ سر میزنی



بازمــ آپم
پاسخ:فـــَـــــــدات... بازم میام


ساسان
ساعت22:30---19 شهريور 1391
سلام لاو

ساسانم خوبی؟؟

لینکت کردم اگه حالشو داشتی با اسم ....من و تو .... لینک کن......بهم سر بزن
پاسخ:سلام ساسان... خوبم توخوبی؟... باشه میلینکم مرسی بهم سرزدی


نجمه
ساعت18:52---16 شهريور 1391
سلام

يه مطلب جديدگذاشتم نظرسنجيه زود بيانظرتو بگو چون مي خوام پاكش كنم ممنون @};
پاسخ:اومدم نظرمم گذاشتم نجمه جـــــــــون


حدیث
ساعت0:14---16 شهريور 1391
سلام عزیزم،بهم سر بزن

من لینکت کردم_منو با این اسم لینک کن

#فقط و فقط خواننده های خارجی#



بااااای
پاسخ:چــَــشـم حــَـتـمـــأ...شما هم لینک شدی


عاطی
ساعت15:09---14 شهريور 1391
سلامــــــ خوبم مر29+1

تو خوبی دادا آیا؟؟؟؟؟



چرا سر میزنم دو سه بار اومدم اما فرصت نشد نظر بذارمـــــ



شرمندهـ



لوگوتو گذاشتم توام لوگوی منو بذار مر28+2
پاسخ:مرسی خوبم... توچطورمـِطوری؟! بازم مرسی که سرزدی پیام گـــذاشـــتـی... دشمنت شرمنده این حرفاچیه!چشم لوگوتو قرار میدم تو وبـــم. فـــــــــــــدای تــــــــو


emo boy
ساعت10:25---14 شهريور 1391
سلام... لينك شديد

منو با اين اسم اين اسم لينك كن:

·▪••● Emo Boy ●••▪·
پاسخ:مـمـنــــــــــون سرزدی.باشه چشم


فهیمه 
ساعت22:57---13 شهريور 1391

________00000000000___________000000000000________

______00000000_____00000___000000_____0000000______

____0000000_____________000______________00000_____

___0000000_______________0_________________0000____

__000000____________________________________0000___

__00000_____________________________________ 0000__

_00000______________________________________00000__

_00000_____________________________________000000__

__000000_________________________________0000000___

___0000000______________________________0000000____

_____000000____________________________000000______

_______000000________________________000000________

__________00000_____________________0000___________

_____________0000_________________0000_____________

_______________0000_____________000________________

_________________000_________000___________________

_________________ __000_____00_____________________

______________________00__00_______________________

به روزم  

پاسخ:وایییییییییییییی فهیمه دســـتـت دردنکنه بابـــت طـــراحــــــی بســـیار زیــــبـات 1دنــــــــــیـــا ممنـــــــــون... فـــــــــــــدات



sara
ساعت19:23---11 شهريور 1391
اسم وبم اینه.

sara-b.loxblog.com

تو گوگل سرچ کن میاد
پاسخ:باشه حــَتــمأ بهت سر میزنم البته قبلأ اومدمونظرهم گذاشتم


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت15:51---10 شهريور 1391
ای جانم.چه دختر قانعی....

اولش که اومدم قصد نداشتم نظر بدم اما اشکات دلمو به رحم اورد...


پاسخ:اوخـــی! تو از کجا فهمیدی دخترم...؟! ولـــی ممنــــــونتم ﺮﻭﺍﻧﮯ جونم که حداقل دل تو واسم سوخـــت! بازم بیایـــــا؟!


فهیمه
ساعت18:18---9 شهريور 1391

سلام ممنونم که اومدی.

حتما

پاسخ:فـــــدای تــــو... مرسی پس خبرشو بهم بده هروقت ساختی



emo_robot
ساعت16:58---9 شهريور 1391
سلام.مرسی که به من سر زدید.شما هم لینک شدید.بازم پیش ما بیاید خوشحال میشیم!
پاسخ:خواهش میشه... حتمـــأ بازم سرمیزنم


فهیمه
ساعت2:00---9 شهريور 1391

سلام مرسی از حضورت و نظرت . من شما را لینک کردم ؛ لطفا شما هم منو با عنوان وبم لینک کنید . ممنون و موفق باشید

پاسخ:خـــواهش میشه... شماهم لینک شدی... فــــدای تــــو



jfs
ساعت14:34---6 شهريور 1391
سلام به دوست گلم ممنون از اينكه به وب من سر مي زني اين روزا گرفتارم شعراي جديد نمي تونم بزارم تو وبم شرمنده!

راستي از كجا فهميدي من دخترم؟ برام سواله

موفق باشي

فدات شم jfs
پاسخ:به به دوست همیشگی من...! از اینورا؟! یادم نیست چجوری فهمیدم دُخی هستی! خوش اومدی عزیز... بازم بهت سرمیزنم شیطون بلا قربونت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دوستای جون جونی خودم

تاريخ : چهار شنبه 19 مرداد 1398 | 23:36 | نویسنده : ღஐLoVeஐღ |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.