ســورپـــِرایـْـزِ فــَهیــمـِه

بچه ها یه سورپرایــــــــــز ببینین فهیمه جــــــــــون چه کرده واسه من!!!

از همینجا دست و چنجتو میبوسم مـمـنــــــــــــــونم ازتقالِــبهـا و شِــلکَــکایــِهــ مــ ـا دُوتــا شِــلکَــکایــِهــ مــ ـا دُوتــا

 

فهیمه هدیــــــــــه ات عـــــــــــالی بــــــــــود ایشالا بتونم جــــُــبــــْـــــران کنم واست



نظرات شما عزیزان:

فهیمه
ساعت0:34---7 بهمن 1391
سلام خوبی؟
دلم برات تنگ شده!


پرنسس
ساعت12:25---16 آبان 1391
خیلی به من سر نمیزنیا!!!!!!!!!!!!!پاسخ:مشکلی واسم پیش اومده زیاد نمیتونم تو وب بیام و بچرخم خیلی عذر میخوام پرنسس

دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت12:11---29 مهر 1391
سلام

خیلی از وبت خوشم اومد واقعا حرف دلمه

راستی لینکت کردم موفق باشی باز سر بزنیااا
پاسخ:سلام عزیزم.خوش اومــدی... نظر لطفته عزیزم شما هم لینک شدی ; )


tinna
ساعت21:16---27 مهر 1391
وب باحالی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید و اگه موافق بودید تبادل لینک کنیمپاسخ:چـشــــم ،حتـــمأ لینکت میکنم

نسیمـــ
ساعت20:16---25 مهر 1391
افتضاح ترین وبلاگیه که میبینمــــــــــــــــــ چه اعتماد به نفسیم داری...
پاسخ:مرســـی بابت انتقـــادت


فهیمه
ساعت8:08---14 مهر 1391
خیلی خیلی ممنون عزیزم پاسخ:فــــــدات...

ساعت18:08---10 مهر 1391

اهای من کشل خانوم نیستم
من خوشگل خانومم

سریع اعتراف کن
برای چه میخوای؟ها؟بگو بینم؟

پاسخ:سارینا اعتراف میکنم که کشل خانمی خوبه؟ ولش کن نمیخوام.



ساعت12:17---30 شهريور 1391

پاسخ:چــِت شد!!!



ساعت16:21---20 شهريور 1391

axe ghashangiye vaghean har ki keshide honar mande

 پاسخ:پس چی!فهیمه جــــــــــــون هنرمنده... منو حسابی شرمنده کرده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ســورپـــِرایـْـزِ فــَهیــمـِه

تاريخ : دو شنبه 17 مرداد 1398 | 23:42 | نویسنده : ღஐLoVeஐღ |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.